Levering & Retouren
Home / Levering & Retouren
Levering & Retouren
Levering
Wij bij TotalYou streven er naar om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden.
U ontvangt altijd een orderbevestiging per e-mail.
Dit kan tot 30 minuten duren nadat je je bestelling hebt geplaatst.
Als u geen orderbevestiging hebt ontvangen en deze niet in uw TotalYou-account staat, kunt u een bericht sturen naar: admin@totalyou.nl zodat we het voor u kunnen regelen.
Opmerking: Van emailadressen met de extensie ‘hotmail’ of ‘g-mail’ belandt de orderbevestiging vaak in uw spambox vanwege het strikte veiligheidsbeleid van Hotmail en Gmail.
Zorg er dus voor dat je je spambox controleert!
Orders buiten Nederland duren langer om te leveren (zie onderstaande tabel)
Duitsland, Luxemburg Vermelding op de website + 2 tot 3 werkdagen
Andere EU-landen, Noorwegen, Zwitserland Vermelding op de website + 3 tot 4 werkdagen
Andere Europese landen Vermelding op de website + 7 tot 9 werkdagen
Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied Vermeld op de website + 5 tot 12 werkdagen
Azië, Australië, Nieuw-Zeeland Geef aan op de website + 9 tot 12 werkdagen
Andere landen vermeld op de website + 8 tot 10 werkdagen
Wij adviseren u om een TotalYou-account aan te maken. Het verplicht je tot niets en je kunt het op elk moment verwijderen.
Met een TotalYou-account kunt u uw bestellingen bekijken, u kunt uw gegevens altijd wijzigen als u bent verhuisd of een ander emailadres hebt en u kunt snel herhalingsorders kunt plaatsen. Makkelijk toch?
Nederland
Als u op werkdagen vóór 15.30 uur bestelt en de bestelling volledig middels iDeal is betaald, wordt uw pakket dezelfde dag verwerkt en verzonden.
Besteld en betaald op maandag ……… .. wordt dinsdag bezorgd. *
Besteld en betaald op dinsdag ………… .. wordt op woensdag bezorgd. *
Besteld en betaald op woensdag … wordt donderdag bezorgd. *
Besteld en betaald op donderdag ……. Wordt vrijdag bezorgd. *
Besteld en betaald op vrijdag … wordt zaterdag afgeleverd. *
Besteld en betaald op zaterdag … wordt dinsdag geleverd. *
Besteld en betaald op zondag …… wordt dinsdag afgeleverd. *
* TotalYou heeft geen invloed op de levertijden van PostNL
Er is mogelijk een langere levertijd op zon- en feestdagen. Op https://www.postnl.nl/klantenservice/bezorging-en-ontvangst/kwaliteit-postbezorging/vertragingen-postbezorging kunt u op eventuele vertragingen in uw buurt letten.
Je ontvangt een bevestigingsmail van PostNL met daarin het Track & Trace-nummer zodat je je pakket kunt volgen.
Opmerking: voor e-mailadressen met een ‘hotmail’- of’ gmail’-extensie komt deze bevestigingsmail soms in de spambox vanwege het strenge veiligheidsbeleid van Hotmail en Gmail.
Zorg er dus voor dat je je spambox controleert.
Bestellingen die via een bankoverschrijving worden betaald, duren 1 of 2 extra dagen om te worden verwerkt.
Sommige banken houden overboekingen vanaf vrijdag 16.00 uur en worden vervolgens op maandag verwerkt.
Bankoverschrijvingen vanuit het buitenland hebben ook een langere verwerkingstijd.
Zodra het verschuldigde bedrag van uw bestelling is bijgeschreven op de TotalYou-bankrekening, ontvangt u een bevestigings-email van PostNL dat uw pakket onderweg is.
Retouren
Kan ik mijn items retourneren?
Jazeker. De retourvoorwaarden zijn hieronder te vinden. Waar het op neerkomt, is dat u gedurende 14 dagen over uw aankoop kunt nadenken. Als uw item geen goede match is, kunt u ons binnen de periode van 14 dagen op de hoogte stellen.
Retour voorwaarden
1) Stuur ons een e-mail op retour@totalyou.nl dat u een artikel wilt retourneren.
U ontvangt van ons een retourformulier met de instructies en het retouradres.
Zodra we uw retourformulier volledig hebben ingevuld, gaan we met u samenwerken.
U ontvangt de emailbevestiging binnen twee werkdagen van ons.
2) Bij TotalYou hanteren we een proefperiode van 14 dagen.
Dit gaat in op de dag dat u de bestelling hebt ontvangen (dit is te zien aan de hand van het trackingnummer).
Retourneer e-mails die we na deze proefperiode hebben ontvangen, kunnen niet meer worden verwerkt.
3) Verpak de artikelen in de originele verpakking (indien mogelijk).
4) Verzend het pakket via uw postbedrijf.
Voor Nederland;
Hier kunt u het dichtstbijzijnde postkantoor vinden.
https://www.postnl.nl/locatiewijzer?pst=sp-pnl-nav-verz-ql4-locatiewijzer
5) Vraag altijd om een verzendbewijs.
Dit is het enige bewijs dat je kunt bewijzen dat je het daadwerkelijk hebt verzonden.
Hier vindt u alle gegevens over w.o. het Track & Trace-nummer, de datum en het gewicht.
6) Zodra het pakket door ons in goede orde is ontvangen, sturen wij u een e-mail.
7) Wij zullen het bedrag binnen 5 werkdagen overmaken op uw bankrekeningnummer.
De verzendkosten worden niet vergoed.
Voor de verzendkosten van het geretourneerde artikel (en) ontvangt u een voucher die u kunt uitgeven op www.totalyou.nl
8) Items die u niet kunt retourneren:
– Geopende artikelen.
– Items die zijn gebruikt.
– Items die beschadigd en / of gebroken zijn. Alle items die worden verzonden, worden altijd gecontroleerd.